torsdag 11 augusti 2011

Bröllopspresent


Vi är bjudna på bröllop på lördag och jag har suttit x antal timmar och pysslat med bröllopspresenten. Brudparet önskar sig pengar till den kommande bröllopsresan till Thailand, så vad passade då bättre än att göra en resväska att ge bort pengarna i.
Jag målade detaljer på resväskan med hobbyfärg i brunt så att det skulle se ut som skinn. Sedan så klädde jag in väskan med det ljuvliga pappret från Ella Blue och dekorerade den med rosor och en biljett.

Till paketet (resväskan) så gjorde jag ett matchande kort, ett Center Step Card i samma papper(beskrivning hittar du här).
Vikningen på kortet var riktigt rolig att göra och passade perfekt till ett bröllopskort. Inne i kortet har jag skrivit en hälsning och på en tag fäst bakom kortet har jag skrivit en text till bröllopsparet.




2 kommentarer:

  1. Wow wow wow, vilken otroligt fin bröllopspresent. Helt otroligt fin. Gillar det jättemycket. Kram kram

    SvaraRadera
  2. WOW! du gör inte dessa på beställning?! :D

    SvaraRadera