lördag 1 maj 2010

Tävlingsbidrag Pion Design


Förra helgen så var jag och handlade hos Jenny som har scrapbutiken Pion design. Jenny direktimporterar från Kaisercraft och har ett helt otroligt sortiment (Sveriges största) av deras vackra papper hemma.
Jag hade kunnat stå där hur länge som helst och välja och vraka, för det fanns hur mycket vackra papper som helst att välja på, det ena vackrare än det andra. Det slutade med en rejäl bunt, men jag ska absolut åka dit igen och handla mer.

Pion design´s blogg så hade de under april månad en tävling där man skulle lifta en LO. Man kunde göra ett kort eller en LO. Temat var kärlek, spets och fjärilar.
Jag gjorde ett bröllopskort av ett av de vackra Kaiser-pappren som jag köpte på Pion Design. Även den här vackra spetsen från Inkido hittade jag där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar