fredag 9 januari 2009

Spellbinders



Några av de bästa köpen som jag gjort sedan jag började med scrapbooking är Spellbinders. Jag har en massa olika sorter, motiv, scalloped, ciklar och ovaler och gillar dem massor. De är så användbara till mycket.Antingen så kan man använda dem till ramar runt sina stämplade motiv eller bara helt enkelt använda dem som de är tillsammans med varandra. De går att variera i massor. Här är några saker där jag använt mig av spellbinders som dekoration:
Två scalloped i olika storlekar tillsammans.
En vanlig cirkel i mitten


Den här söta fjärilen kommer också från Spellbinders

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Var köper du spellbinders? Köper du i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mina redan i höstas och då fanns de bara att få tag på från USA.

    SvaraRadera
  3. Vilken sida från USA beställde du ifrån?

    SvaraRadera
  4. Camilla- Jag beställde dem av en privatperson på eBay.
    ~Anita

    SvaraRadera