lördag 19 november 2011

Bokask/bokkort till 30-åring


Nästa projekt är en bokask/bokkort till en 30-åring som vi ska fira i mellandagarna. Jag gjorde den i det lite mindre formatet 10,5 x 14 cm för jag tycker det är finare och det är en lite tjockare ask än den jag gjorde förra gången.

Inne i kortet har jag dekorerat med en text-tag från Skogstokiga. Den här texten är så fin och den borde alla få på sina kort. Pengarna har jag stoppat i ett litet kuvert (quickutz-die)


Baksidan dekorerade jag med min personliga stämpel och bokryggen pryds av jubilarens namn.
Jag hoppas att hon ska tycka om den.

5 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert och välgjort!

    SvaraRadera
  2. Supervackert, mottagaren kommer att bli så glad :)

    SvaraRadera
  3. Wow vilken vacker bokbox, så otroligt fin. Jag gillade stämpeln jättemycket och vill ha den också. Vad du kommer göra mottagaren glad. Kram kram

    SvaraRadera