lördag 17 april 2010

Kort och ny Martha Stewart punch till salu


Idag så fick det bli ett killkort, för jag ville så gärna prova den här härliga stämpeln.
Är det någon av er scrappare/bloggläsare som skulle behöva den här Martha Stewart stansen/punchen?


Det är från Martha Stewart och heter Daisy Fan. Den är superfin, men nu när jag skulle använda den så ser jag att den blir för stor för att använda på kort och jag gör ju inga LO´s, bara kort.
Det här är alltså den nya sortens stans som är både större och som stansar djupare än de vanliga MS stansarna. Den är ny i förpackning och jag skulle vilja ha 170:- för den. I webshopparna ligger den på ca 229:- + frakt. Bågen som den stansar ut har en höjd på ca 3 cm. Nappar ingen så lägger jag ut den på tradera. Jag har en del stämplar som jag ska sälja också.
OBS! Stansen är såld!

5 kommentarer:

  1. Hej!! Dig har jag aldrig hälsat på förut! Och jag måste säga att du gör väldigt fina kort!
    Skulle gärna ha köpt stansen av dig, men jag har totalt köpstopp ett tag... kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg!
    Måste ju passa på att säga att du gör fina kort! Gillar enkelheten i dom.
    Ha det bra!
    /Miaa

    SvaraRadera
  3. Hej,
    tittar till dina alster med jämna mellanrum och är på konstant jakt efter MS stansar. Har du den kvar så är jag verkligen intresserad.

    Karin

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen att föregående talare köpte stansen för jag har totalt köpförbud på pyssel (i ungefär 10 år framåt om jag tittar på allt jag köpt senast =)
    Fint kort förresten, älskar färgerna på pappret.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera