måndag 7 december 2009

Paradiset Thailand


Vi har just kommit hem från vår semesterresa till Thailand och jag sitter här och bläddrar igenom alla bilder som vi fotat för att hitta en bra bild att lägga in här på bloggen.....Åh, vad jag längtar tillbaka dit! De senaste två veckorna så har vi levt kungligt. Vi har bott på lyxhotell, blivit upppassade, fått massage nästan dagligen på stranden och bara mått gott! Bättre semester hade vi aldrig kunnat få och våra batterier känns uppladdade för ännu några mörka månader här i det kalla Sverige.
Vi har varit ett gäng på 13 st. De flesta dagar så har vi hållit ihop och gjort saker tillsammans, men vi har också delat på oss och gjort egna utflykter, allt efter egna önskemål. Det har varit helt underbart och vi planerar redan vår nästa resa tillbaka :-)

Under dessa två veckor så har jag inte ens haft en tanke på datorer och pyssel, men väl tillbaka här hemma så är det nog bara att ta tag i beställningarna inför julen och sätta igång. Innan jag reste så gjorde jag säkert minst 10 olika askar på beställning och dagen innan vi skulle åka kom beställningar på 10 askar till...2,5 veckor kvar till julafton, det är nog bara att sätta igång om jag ska hinna få dem klara. Men först av allt måste jag plocka fram ljusstakarna och adventsstjärnorna i fönstren, trots att julen känns VÄLDIGT avlägsen när man just kommit hem från sommaren. Det känns som att vi är i mitten av juli och jag har INGEN julkänsla. Det här känns helknepigt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar