söndag 8 november 2009

Ask med blomma


Här är en av jul-askarna som jag gjort på beställning. Den är gjord i årets vackra julpapper från Ladybug and Friends "Julefryd".
Asken är gjord i bruna toner med en pappersrosett med blomma på som dekoration.


Just den här asken blev jag supernöjd med, den blev jättefin.
Jag ska visa fler askar framöver för jag har levererat flera idag, men jag väljer att visa en ask i taget. Fick även ytterligare beställningar på askar idag, men det är en ask av en annan sort.

2 kommentarer:

  1. Läckert! Å va snyggt det var att sätta dit en "vanlig" blomma i stansade blomman :-)
    Jag har också gjort lite askar men de blir "liksom aldrig riktigt klara"...*hihi:

    SvaraRadera
  2. Så vacker! Läckert sätt att använda stansen på. Jag bara måste köpa en sån stans..!

    SvaraRadera