söndag 18 oktober 2009

Boxkort- Exploding box


En kompis till oss fyller 50 år snart så jag har grunnat lite på vad för kul jag ska göra som passar honom. Till slut så bestämde jag mig för att göra ett boxkort eller en "Exploding box" med foton som innehåll. Bilderna inne i boxen är väldigt personliga, så jag väljer att inte visa innehållet alls, ni får nöja er med att bara se utsidan ;-) Utöver detta så kommer han givetvis att få en present också.
En exploding box fungerar så att när man lyfter på locket så kan man fälla ut alla sidorna och det blir som ett litet fotoalbum med plats för en massa bilder. Beskrivningen hittade jag på Youtube.

1 kommentar:

  1. Visst är det kul att göra Exploding Boxes! Jag har också gjort en och det kommer säkert att bli fler. Vilka fina färger du har använt!

    SvaraRadera